«Χρυσό» στην έρευνα για το Πολυτεχνείο Κρήτης!

Χανιά, 22 Ιουνίου 2010

Χρυσό Μετάλλιο απονεμήθηκε στον υποψήφιο διδάκτορα του Πολυτεχνείου Κρήτης Rodrigo Castelan Carlson, ο οποίος αναδείχθηκε νικητής του διαγωνισμού YEAR 2010 (Young European Arena of Research) στην κατηγορία «Κινητικότητα και Διατροπικότητα».
Ο διαγωνισμός YEAR 2010 (Young European Arena of Research) (http://year2010.fehrl.org), ο οποίος υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αφορά εργασίες νεαρών Ευρωπαίων ερευνητών με αντικείμενο τις επίγειες μεταφορές και δίνει τη δυνατότητα σε υποψήφιους διδάκτορες να παρουσιάσουν τη δουλειά τους ενώπιον ειδικών τόσο στο διαδίκτυο όσο και, για τους καλύτερους από αυτούς, στο Transport Research Arena Conference TRA2010 (Βρυξέλλες, 7-10 Ιουνίου 2010). Οι υποβαλλόμενες εργασίες κατατάσσονται σε 6 θεματικές κατηγορίες, μεταξύ αυτών και η κατηγορία «Κινητικότητα και Διατροπικότητα» που αφορά σε ερευνητικά ενδιαφέροντα του Εργαστηρίου Δυναμικών Συστημάτων και Προσομοίωσης του Τμήματος Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης.

Μεταξύ των 63 εργασιών από πανεπιστημιακά ιδρύματα όλης της Ευρώπης που υποβλήθηκαν στην κατηγορία αυτή, επελέγησαν οι εργασίες 8 ερευνητών, οι οποίοι προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν στην τελική επιλογή των νικητών παρουσιάζοντας τις εργασίες τους στους 1500 συμμετέχοντες του συνεδρίου TRA 2010.

Το Πολυτεχνείο Κρήτης ήταν το μόνο Ευρωπαϊκό πανεπιστημιακό ίδρυμα που εκπροσωπήθηκε με δύο ερευνητές στην τελική φάση για τη συγκεκριμένη κατηγορία, τους υποψήφιους διδάκτορες του Εργαστηρίου Δυναμικών Συστημάτων και Προσομοίωσης Αναστασία Σπηλιοπούλου και Rodrigo Castelan Carlson με τις εργασίες:

Spiliopoulou, A., * Papamichail, I., * Papageorgiou, M.: Queue management techniques for metered freeway on-ramps. (Τεχνικές διαχείρισης ουρών για κυκλοφορικές μετρήσεις σε ανισόπεδους κόμβους)

Carlson, R.C., * Papamichail, I., * Papageorgiou, M.: A local feedback controller for mainstream traffic flow control using variable speed limits. (Τοπικός ρυθμιστής ανάδρασης για τον έλεγχο ροής κυκλοφορίας με χρήση μεταβλητών ορίων ταχύτητας).

Τα άλλα 6 κορυφαία Ευρωπαϊκά ιδρύματα που εκπροσωπήθηκαν με έναν ερευνητή το κάθε ένα στην τελική φάση είναι: Ecole des Mines Paris Tech (Γαλλία), KTH-Royal Institute of Technology (Σουηδία), Ecole des Ponts Paris Tech (Γαλλία), Halmstad University (Σουηδία), University of Southampton (Η.Β.), INRETS (Γαλλία).

* Ο Επίκουρος Καθηγητής Ιωάννης Παπαμιχαήλ (Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης) είναι συν-συγγραφέας της εργασίας.

* Ο Καθηγητής Μάρκος Παπαγεωργίου (Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης) είναι Διευθυντής του Εργαστηρίου Δυναμικών Συστημάτων & Προσομοίωσης και συν-συγγραφέας της εργασίας.

Promo Video ΣΕΣ


Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας 2020 – ΣΕΣ / ΥΠΕΝ / ΚΕΔΕ


Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας 2020 – ΣΕΣ / Interamerican